Ce imi place si ce nu…

Ce imi place si ce nu…un fel de invitatie la confesiune
Imi place moda vintage, mi-a placut dintotdeauna.
Imi plac accesoriile de tot felul: genti, esarfe, margele, bratari.
Imi plac mirosurile fine, florale sau proaspete, cele dulci si greoaie, mai putin.
Imi plac mirosurile de vanilie, scortisoara, mosc, lemn vechi, levantica, frezii si caprifoi. Imi place mirosul de citrice si masline amestecat cu aroma de cafea.
Imi plac provocarile, oamenii destepti, carismatici, cu simtul umorului, lideri de opinie.

Nu imi plac tocurile inalte, nu imi plac tinutele incomode, nu imi plac hainele artificiale, fara suflet.
Nu imi place mirosul de benzina, de peste, de ceapa si usturoi ( pe cele doua din urma le suport, daca n-am incotro).
Nu-mi plac oamenii care miros a taverna (alcool statut…)
Nu-mi place mirosul de nespalare, in metrou am inhalat mult miros de „mitocan”, dar am suportat.
Uneori nu-mi place mirosul de carne.

Lasă un răspuns

