Suntem victimele shoppingului

De dimineata am plecat spre shopping. Lumea deja se intorcea cu plasele de la Auchan si noi care credeam ca suntem primele…La Iris Shopping Center inca nu se deschisese, era prea devreme. Am zis ca stam putin, dar ne-a intrat os prin os cum se spune, ca ne-a apucat ora 14,00 pe-acolo prin magazine, tot proband, cautand, cumpanind, respingand si asa mai departe. In concluzie: a fost o zi de sarbatoare perfecta pentru shopping! Mi-am gasit niste pantofi foarte comozi. Recunosc ca nu m-am dus acolo pentru pantofi, dar treptat mi-am dat seama ca-mi trebuie, la cum ma dureau picioarele.
Singura pauza a fost cea cu capuccinno vienez; la cat de ametita eram, daca nu-l beam cred ca nu mai puteam rezista la tortura.

4 thoughts on “Suntem victimele shoppingului

  1. Sa fiu cinstita nu prea imi place cind aud pe cineva zicind ca e victima..fie ea si shoppingului..

    O victima e cineva care nu are incotro..
    Proasta as fi sa fiu obligata sa cumpar ceva ce nu vreau..
    Iar daca vreau sa cumpar, inseamna ca nu sint victima, nu?
    Simplu!:)

    1. Ideea la care m-am referit este ca daca iesi la cumparaturi, faci lucrul asta ca vrei. Nu ca esti o victima.
      Victima este cineva care nu are incotro..
      Chiar daca ar fi sa ies cu lista la cumparaturi si sa ma abat de la ea, ar fi tot din alegere, nu ca as fi o victima..asta vreau sa spun.

      Mi se pare ciudat cuvintul, implica ca si cum sintem fraiere/victime, pentru ca doar atita stim si ca nu avem incotro, cam asa ceva suna..

      1. Uneori iesi la cumparaturi ca trebuie; prioritatea nu esti tu. Apoi descoperi ca de fapt ai nevoie de un anumit lucru.
        Si nu mi se pare dezonorant faptul ca din cand in cand devii victima consumerismului, nu-i nimic rau in asta! E omenesc. Sunt vremurile in care traim. Ne opunem tot timpul, dar uneori e bine sa te lasi purtat de val…

Lasă un răspuns

