Muzeul fetisurilor

E mai bine asa. Cred ca am fobia inaltimilor. Nu-mi place sa folosesc scara metalica atunci cand ud florile, desi scara mi-a fost adusa cadou in acest scop. Am impresia ca-mi aluneca picioarele pe trepte si ca ma rastorn cu ea. Dimineata era sa-mi cada un ghiveci in cap. L-am prins la timp. Mi-a mai cazut zilele trecute pe nas o cutie din camara. Cautam un pahar de milky shake si mi-a cazut de pe dulap un termos de masina, un cadou promotional de la o banca, de care si uitasem. Sunt obiecte pe care le primesti cadou si nu le folosesti niciodata. Mai am unele primite de la o telefonie mobila, cand am trecut de la cartela la abonament. Nici nu mai stiam de ele. Casa e plina de fetisuri. Tinem la ele, nu aruncam nimic. Imi place de copii. Ei cand isi fac ordine in camera arunca o multime de lucruri si bine fac. Noi adunam tot, nu ne vine sa ne despartim de nimic si astfel casa devine un fel de muzeu al fetisurilor.

Lasă un răspuns

