Am sa fac si eu un TOP al celor mai nastrusnice bloguri

Locul 1 Paul Gabor
Locul 2 VatiClanul Papal
Locul 3 Surorile Marx
Locul 4 La Nouvelle Sappho
Locul 5 Vania Usca
Locul 6 Piticu gras
Locul 7 Dulce Deea
Locul 8 Questioare
Locul 9 Andaa
Locul 10

Nu le-am completat pe toate pentru ca nu stiu ce sa scriu mai departe. Puteti sa-mi dati sugestii…
Nu exista ping-back-uri si nu fac link-exchange!

Nu sunt sigura ca Surorile Marx sunt niste babe…am oaresce dubii.

Later edit: in seara asta am completat locurile 7&8&9, am avut inspiratie.

8 gânduri despre „Am sa fac si eu un TOP al celor mai nastrusnice bloguri

Lasă un răspuns

