Pana unde merge obsesia pentru o femeie?

Am observat in ultimii doi ani, de cand in politica romaneasca au aparut cateva personaje feminine mai controversate, ca ura si obsesia barbatilor nu cunoaste limite.

Indiferent daca acestia sunt celibatari sau familisti, ei sunt in stare sa vorbeasca si sa scrie numai despre personajul feminin care le domina imaginatia. Nu-mi imaginam ca acest lucru este posibil, dar ziua de astazi mi-a demonstrat din nou acest lucru.

Si mi-am amintit ca in lumea virtuala sunt foarte multi barbati care fac obsesii pentru femei, chiar daca nu s-au cunoscut niciodata in lumea reala.

Lasă un răspuns

