Arome retro si mai noi

Astazi o aroma oarecare  mi-a starnit amintirile frumos mirositoare  despre parfumurile din alte vremuri; mi-am amintit  de pudra Caron, a carei aroma  ramanea pe ten mult timp dupa folosire.
Mi-am amintit de o tipa din Brasov care folosea un parfum nou de fitze, dar n-auzise de Magie Noire de la Lancome. Adevarul este ca aromele au evoluat, Chanel nu mai e parfumul tare si ametitor de alta data, varianta Allure de exemplu este soft si fresh, usor de  suportat.
Si pentru ca o incursiune retro in parfumurile care mi-au placut si pe care le-am folosit in timp,  ma va ajuta sa ma concentrez mai bine, am sa le insir aici pe cele dragi mie, de care ma leaga amintiri diverse:
Emotion -Helen Rubinstein
Diorissimo-Christian Dior, cu variante Diorella, sau pur si simplu Dior.
L’air du Temps-Nina Ricci
Opium-Yves Saint Lorent
Charlie-blu, white, red, whatever, de la Revlon.
Givenchy-clasic
Byzance-Rochas, sau Madame Rochas
La Nuit-Paco Rabanne
Clin d’oeil-Bourjois
Just call me Maxi-Max Factor
Oscar de la Renta-classic
Jean Balmain-classic
Ultima aroma de la Dior: Midnight Poison

Lasă un răspuns

