Povesti de viata

Se spune ca oamenii sunt cruzi, ca dragostea nu dureaza o vesnicie, ca
nu poti sa-l tii pe barbat cu forta, dar macar sa incerci sa-l intelegi.
Am cunoscut un cuplu de oameni frumosi: el, un baiat fin, manierat, cu
trasaturi perfecte, era coleg cu noi, facea export. Ea, o bruneta
superba, era stewardesa la Tarom. Aveau o fetita adorabila, cu ochi
albastri, luminosi, cu parul carliontat si blond. La serbarile cu
copiii de la firma reprezentau cuplul perfect.
Intr-o zi de trista amintire, usa avionului s-a deschis inainte ca
scara sa atinga avionul, iar stewardesa a calcat in gol. A urmat
spitalizare, cu coloana fracturata frumoasa bruneta s-a transformat
intr-o infirma intr-un scaun special. In timp ce ea era in spital,
fetita lor a suferit un accident stupid, a fost lovita de o masina pe o
trecere de pietoni. In spital erau atunci in saloane diferite mama si
fata, mama nestiind de accidentul fetei. Ne
gandeam ca drama mai mare nici nu poate imagina mintea omeneasca.
Colegul meu a albit inainte de vreme, a suferit si la scurt timp a
divortat. Vestea divortului ne-a uimit si intristat in acelasi timp,
dar pentru ca n-ai dreptul sa-i judeci pe oameni n-am indraznit sa-i
spunem nimic.
Peste cativa ani intalnesc la o serbare de iarna o buna amica cu care
obisnuiam sa impart camera de hotel la targul de la Salonic. In bratele
directoarei noastre era un bebelus frumos, colegul meu albit ceva
mai in spate si aflu cu stupoare ca e copilul lor, al amicei mele si al
colegului meu albit si divortat. Amica mea avea deja un baiat mare
dintr-o casatorie anterioara, iar cei doi au hotarat sa formeze
impreuna un menaj ciudat. Aveau in grija trei copii, copilul ei, al
lui si-al lor.
Peste niste ani, in anumite imprejurari am aflat ca mariajul a fost un
dezastru, ca amica mea a facut o depresie puternica, care a
transformat-o dintr-o persoana plina de farmec si de viata, intr-o
femeie plina de angoase si de anxietati duse la extrem. Se pare ca si
baiatul cel mare se confrunta cu niste tulburari de comportament.
Singurul care parea neschimbat in toata povestea era el, colegul meu,
care parea absent la tot ce se intampla in jurul lui. S-au despartit la
un moment dat, el a ramas cu doi copii, iar ea cu baiatul cel mare din
prima casatorie. Si pentru ca povestea trebuia sa fie si mai
complicata, peste ani am aflat ca el traia cu o tipa dintr-o banca, o
persoana pe care o cunosteam foarte bine pentru ca lucram cu banca
respectiva. Nu as putea spune ca el e foarte schimbat dupa ce a trecut
prin atatea seisme, intre timp a mai fost curtat de niste cucoane, dar
le-a rezistat deoarece deja era prea angajat in atatea familii trecute
si prezente.

Povestea este preluata de aici cu acordul autoarei blogului.

Lasă un răspuns

