E timpul sa tragem concluzii!

Pana mai ieri, Clubul Femeilor era o comunitate serioasa, decenta, neimplicata politic, deci neutra si simpatica.

Intamplarea a facut insa posibila implicarea emotionala a membrelor clubului intro disputa bloggeristica intre Surorile Marx si piticulgras.

Mai pe intelesul tuturor, am intrat in cursul zilei de ieri sa cercetam un zodiac aflat in topul WP si am dat peste altceva, de unde a urmat o seara divina si amuzanta.

In alta ordine de idei, intrebarea care ne chinuie de cateva ore dupa aceasta aventura nocturna: cum este mai bine sa pledezi, „pamfletar, sau flasnetar”?

Cred ca trebuie sa fac niste precizari: tot mai multi intelectuali se exprima prin pamflete, in timp ce altii, foarte multi s-au transformat in adevarate flasnete.

Revenind la concluzii: mesaj pentru Surorile Marx, oriunde s-ar afla, „We love you„!

Mesaj pentru piticulgras: piticule, tu ai un trecut prea sumbru in blogosfera, inca nu a venit timpul tau, adica nu ti-ai spalat toate pacatele! Si a propos, ce cauta poza Surorilor Marx in headerul blogului tau???

8 thoughts on “E timpul sa tragem concluzii!

  1. Tanti doamna ClubuFemeilor,

    Se cuvine sa incep cu ceva pozitiv, sa nu se creeze inca din starea initiala sentimentul ca as avea ceva zeama misogina prin singe. In consecinta, felicitari ca ati descoperit stimabilele noastre babe si ca v’ati simtit bine pe la noi (ma rog, pe la ele, da’ ma simt ca acasa la ele, de unde si extensia).

    Dar, pentru ca exista un dar, aveti di griji cum vorbiti despre domnu’ piticugras. In primul rind este cam grabit sa va faceti o parere despre el dupa doar citeva schimburi lejere de idei in care nici macar n’a fost in forma lui cea mai proasta. Pardon, buna. Domnu’ piticugras este un om respectabil, putin cam betiv, e drept, dar respectabil. In al doilea rind, daca prin cine stie ce nefericita intimplare v’ati mai intilnit cu un piticgras pe undeva si acesta a fost excesiv de necuviincios, apoi sa stiti ca nu era el ci fratele domniei sale, la fel de pitic si la fel de gras, de unde si confuzia onomastica.

    Prin urmare, recomand, dupa cum mentionam anterior, grija, multa grija. Altfel, stimata doamna, veti afla de unde vine chestia cu BadDragon.

    P.S.😉 Va mai asteptam prin batatura babelor, macar pina nu se vinde de tot ca sa’si cumpere portjartier nou Rhetta ca pe ala vechi si l’a facut prastie s’o omoare pe Veta.

    1. Domnule BadDragon, pe stimabilele babe le cunosc de mult timp, le-am admirat inteligenta si umorul spumos. Dar nu obisnuiesc sa comentez in blogosfera din cauza unor bloggeri nesimtiti care si-au permis in timp sa fie enervanti si mai mult decat nepoliticosi.
      Cunosc personajul in cauza de ceva timp…dar daca el isi permite sa comande bere pe blogul meu, trebuie sa afle ca nu-i este totul permis!
      Cu acestea zise, am incheiat „socializarea” noastra!
      Am avut parte de amenintari destule si consider ca nu este cazul sa continuati pe tonul acesta. Aseara m-am amuzat, deci consider ca ar fi bine sa ne oprim aici!
      Va doresc numai bine!

      1. Stimata doamna,

        Cu riscul de a strica o gluma buna, deh, buna-crestere vine inaintea ironiei in ograda mea, as tine sa precizez ca textul de mai sus nu se voia o amenintare decit in gluma (a se observa trimiterea auto-ironica la numele de scena). Sper ca post-scriptumul a fost destul de explicit in aceasta directie.

        Recitind cele scrise de mine in comentariul anterior, imi dau seama ca ele ar putea fi interpretate ca „mistouri de autobaza” si as vrea sa asigur ca intentia mea a fost cu totul alta.

        Va prezint scuzele mele si sper ca aceasta interventie a clarificat lucrurile.

        Al dumneavoastra,
        MBadragan

  2. bai! liniste! ce dracu…

    daca clubul femeilor singure vrea sa imi vaneze IP-ul, sa le lasam sa o faca.
    probabil se refera la vremurile cand ma chema westie si o alergam prin weblog cand plangea alaturi de celelalte gaini speriate.
    daca e asa, numai ea stie.

    mai degraba a gasit o modalitate sa isi faca reclama prin acel pingback. caz in care nu vad ce cauti aici dragoane.

  3. Am cautat aceasta melodie care se potriveste cu partea luminoasa a blogului dumneavoastra:

    In rest, sper sa nu-mi pierd niciodata simtul umorului, desi as avea motive din belsug!🙂

    Speram sa-mi raspundeti la intrebarea mea existentiala legata de pamflete si flasnete; de fapt, de aceea am scris postul de mai sus…

    Cu stima!

    1. acum stiu cine esti. pacat ca ai reactionat asa.
      surorilemarx seamana cumva cu weblog-ul de cosmar in care ai trait.. doar ca SM are o comunitate sanatoasa care rade cat poate si uraste amenintzarile.
      eu da, sunt acelasi troll. nu ai ce-mi face.

Lasă un răspuns

