Casatorie v/s viata de unul singur

Niciodata nu m-am gandit la casatorie ca la un fel de „neaparat, trebuie sa se intample!”

Sunt multe fete care-si dedica intreaga tinerete acestui scop, la mine nu a fost cazul, recunosc cu mana pe inima.

Sunt constienta insa de faptul ca in ziua de azi tot mai putini oameni isi legalizeaza cu acte relatiile pe care le au, iar acest lucru se intampla de cand lumea, dar acum parca s-a acutizat.

Zilele trecute eram intrun grup de prieteni. Cu exceptia unuia dintre ei, restul sunt necasatoriti, divortati, recasatoriti. Eu nu i-am „judecat” niciodata pe tema aceasta, dar una dintre amicele divortate de doua ori, daca-mi amintesc eu bine, a facut remarca precum ca as fi singura „femeie maritata” din grupul nostru si m-a intrebat cum de rezist si daca nu simt nevoia de a fi independenta?!?!

I-am raspuns bineinteles ca am fost si sunt independenta de cand ma stiu, dar asta nu inseamna ca a trebuit sa si divortez pentru a-mi atinge scopul…in gandul meu mi-am zis ca poate am stiut sa folosesc si alte metode…

Mi-am amintit ca mi s-a mai spus si cu alte ocazii: da, dar tu ai familie!

La care raspunsul pe care-l pot da imediat(dar de obicei il dau tot in gand) este: dar pe tine cine te-a impiedicat sa ai o familie? Sau poate ti-a convenit sa fii singur/a, sa n-ai alte obligatii, sa nu-ti deranjeze nimeni casa, sa speli numai pentru tine, sa nu-ti lase nimeni ciorapii purtati pe hol, la intrare, sa nu gatesti niciodata nimic, sa nu fii nevoita sa speli aragazul…sa gasesti noaptea capacul de la toaleta ridicat, etc.

In concluzie: nu ma impaunez cu faptul ca mariajul poate sa reziste, nu recomand calduros nimanui sa se casatoreasca, dar pot sa afirm ca se poate sa ai o familie cu copii si o cariera. Nu este usor sa le imbini pe amandoua, dar cel putin, merita incercat!

Lasă un răspuns

