Women in love

Exista dintotdeauna o tendinta a femeilor de a acapara toti barbatii disponibili si nedisponibili, caci unora nu le pasa.
Am cunoscut femei care s-au luptat ani de zile pentru un barbat, iar acesta era casatorit cu o alta femeie. Am intalnit femei dispuse sa abandoneze tot pentru un barbat. Genul acesta de sacrificiu total mi s-a parut o aberatie, dar cine sunt eu sa-i judec pe altii?
Am avut o colega de facultate care s-a indragostit numai de barbati insurati, iar acestia nu-si abandonau sotiile, astfel incat ea a ramas singura si in ziua de azi.
Am avut cateva colege de birou care aveau niste soti destul de prezentabili, dar ele tanjeau dupa alti barbati de asemenea insurati si cu copii. Unele dintre ele au reusit sa-i separe, altele au renuntat. Daca mi-as propune sa scriu despre fiecare caz in parte, cred ca ar iesi adevarate romane fluviu, dar nu este genul meu.
Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca am cunoscut acele cupluri fericite, iar dupa cativa ani de zile am asistat la destramarea unor familii. Mi s-a cerut la un moment dat sa fiu martora la divort, dar am refuzat. Amandoi imi erau prieteni, o cunosteam pe ea, dar il cunoscusem mai intai pe el. Eram colegi de birou, mergeam impreuna in delegatii, stateam de vorba, cum as fi putut sa-l tradez, sau sa arunc in el cu vorbe urate? Si ea imi era draga, ne vizitam reciproc, ne ajutam in diverse situatii, dar nu puteam sa joc teatru de dragul procedurilor la divort.
Culmea este ca si femeia pentru care s-au despartit imi era colega de birou, imparteam aceeasi incapere ore intregi in fiecare zi. Imi era simpatica, nu ne certasem niciodata, ne ajutam, ne distram impreuna, discutam tot timpul.
Am fost pusa in situatii foarte delicate deoarece mie nu imi place sa ma amestec in viata oamenilor. Dar oamenii imi fac confesiuni, sunt un bun ascultator si nu duc vorba mai departe.

Lasă un răspuns

