A fost si Noaptea Alba a Galeriilor de Arta

Nu am spus-o pana acum, dar am incercat sa vizitam si noi galeriile in urma cu doi ani si deoarece in afara de subsolul de la Carturesti, altceva nu a fost de vizitat, pentru ca  nici harta nu am mai gasit-o caci  inchisese la libraria unde ar fi trebuit sa se gaseasca, am renuntat…

O ampla descriere a ceea ce a insemnat Noaptea Alba a Galeriilor de Arta din Bucuresti am gasit insa pe blogul eruditelor Surori Marx.

Am retinut ca anul acesta au participat si Galeriile Orizont (sau ceea ce a mai ramas din ele), ceea ce este bine.

Va multumim pentru interesul fata de arta si cultura in stare pura!

Lasă un răspuns

