De la metrou

Personajele din metrou uneori sunt „fascinante”…am avut si eu tot felul de experiente, dar cred c-ar trebui s-o povestesc pe cea mai infricosatoare: imagineaza-ti o jumatate de vagon plina cu muncitori plini de noroi si mirosind a „hoit”…eu mergeam la Marriott la un eveniment, era tarziu…cu taxiul nu as fi ajuns la timp, am renuntat la idee…eram chic, miroseam bine…manusi, etc…simteam ochii muncitorilor ostili…am fost fericita cand am coborat la Izvor…si am ajuns la timp la acel eveniment.

Lumini, candelabre de cristal, lume buna, eleganta, mirosea bine a cafea si a parfumuri fine…o alta lume…la o distanta de cinci minute…

Lasă un răspuns

