Ce este de facut?

Atunci cand simti ca barbatii se simt fascinati de personalitatea ta?

Poti sa-i ignori, sa-i eviti, sa te faci ca nu-ntelegi, sa le dai apa la moara, sau sa-ti dai frau liber imaginatiei.

Tu ce alegi?

One thought on “Ce este de facut?

  1. sarut mainile , celor ce d-zeu le-a dat frumusete, gingasie, dragoste, iertare si chibzuinta!Din pacate….eu cer ajutor acestor frumoase doamne…pt frumoasa mea sotie, Silvia!…..Traversam , dupa 30 ani de casnicie o perioada f.f. grea…dusa pina la fuga sotiei de acasa si divort.in curs I..pt ca eu , baietelul ei…nu mai am putere sa lupt cu necazurile vietii.!Pt mine, Silvia e totul….e rasuflarea mea, zambetul si lacrima din ochi!….. stiu ca ma iubeste….iubeste si cei doi copii frumosi ai nostri, Laura SI Catalin, 26 si 18 ani….dar nu are serviciu, datoriile sunt prea mari pt puterea mea!Avem, eu 53 ani, Silvia 50….viata noastra e la rascruce….DORESC , MULT MULT DE TOT, un sfat si ajutor din partea d-vs!Eu nu am alta floare in viata mea, decat pe Silvia!Ajutatim-a sa o ocrotesc , sa o fac sa infloresca din nou!Cu multumiri si lacrimi in ochi….de mult timp….nicu.SUCEAVA

Lasă un răspuns

